Sander Kernkamp

Zego

Sander Kernkamp, eerder onder andere CEO bij ABN Amro Verzekeringen, is sinds een half jaar aan boord bij Zego. Het bedrijf is vijf jaar geleden opgericht in het Verenigd Koninkrijk en behalve in het thuisland ook actief in Ierland, Spanje, Frankrijk en sinds kort ook in ons land vanuit kantoren in Rotterdam en Amsterdam.

Chris Hall

Floodflash

Chris Hall trad toe tot FloodFlash om hun marketinginspanningen te leiden tijdens de Britse lancering in 2019. Sindsdien heeft hij de communicatie beheerd tijdens hun groei van insurtech-lieveling tot bekroonde multinationale MGA. Daarvoor werkte hij bij enkele van 's werelds toonaangevende marketingbureaus en leidde hij campagnes voor bedrijven als Philips, Etihad Airways en BP.

Phil Zeidler

DeadHappy

DeadHappy (2013) presenteert overlijdensrisicoverzekeringen en uitvaartverzekeringen op een andere manier dat je gewend bent. Geen stemmige muziek, rustige watertjes of overpeinzingen, maar near death insurance, deathwishes en een doodshoofdje als logo. Phil Zeidler bracht de levensmarkt weer naar de jeugd. En het blijft niet bij presentatie alleen. DeadHappy ziet zichzelf absoluut als insurtech. Of deadtech, zoals Zeidler zegt. 

Arno Folkerts

Arno Folkerts behoort tot een van de de meest gevraagde sprekers van Nederland. Met een unieke combinatie van humor en neurowetenschappelijke inzichten, spreekt hij over verandering, wendbaarheid en samenwerking. Arno Folkerts was algemeen directeur bij de Auto Borchwerf Groep, die hij in een sterk veranderende tijd leidde van een zwak presterend bedrijf naar een toonaangevende autogroep. Hij werd zelfs verkozen tot ‘Audi dealer van het Jaar’. Datzelfde jaar gooide hij het roer om en zette zijn carrière voort als spreker, trainer en adviseur. Met zijn brede expertise begeleidt hij nu bedrijven bij het in gang zetten van verandering. 

Bernd Knol

Vrieling Adviesgroep

Als preventiespecialist bij Vrieling Adviesgroep houdt Bernd Knol zich sinds een aantal jaren dagelijks bezig met het voorkomen, verkleinen en verhelpen van schades en de gevolgen daarvan. Bernd is al sinds 2007 werkzaam in de verzekeringsbranche, door alle ervaring die hij hier heeft opgedaan heeft hij in 2019 de switch gemaakt naar preventie. Want voorkomen is beter dan herstellen. Vrieling Adviesgroep sloeg de handen inéén met het internationale sanitairmerk Grohe en liet met het project Grohe Senseguard zien dat waterschade, de tweede grootste schadeoorzaak, kan worden voorkomen.

Meike de Jong

Meike werkt als presentator en redacteur bij RTL Nieuws. Zo is ze te zien in de vroege uurtjes bij het Ontbijtnieuws op RTL4, overdag bij RTLZ, `s avonds bij EditieNL, RTL Nieuws van half 8 en het late RTL Nieuws op RTL4. Daarnaast is ze nieuwslezer bij Radio 538, Radio10 en voorheen ook bij SLAM! Tussen 2000 en 2013 was ze één van de vaste gezichten van Omroep Brabant TV. Daar presenteerde ze Brabant Nieuws en tal van andere grote live-uitzendingen.