De klant kiest zelf en eist een ‘faster en smarter’ klantreis

In de huidige 24-uurseconomie en met een overvloed aan communicatiekanalen is het daadwerkelijk bereiken van mensen een groeiende uitdaging. Klanten kiezen zelf wanneer en hoe ze communiceren en verwachten een consistente klantbeleving. De verzekeraar die dit het beste op orde heeft, wint.

De digitale transformatie in verzekeringsland is in volle gang en richt zich tot nu toe grotendeels op de voorkant. Online portals, digitale processen en mobiele apps zijn steeds beter afgestemd op de wensen van de klant. Helaas zijn veel van deze innovaties doorgevoerd rondom acquisitie en bedacht vanuit silo’s. Veel maatwerk in webtechnologie, gebouwd met achterliggende processen die vaak (nog) niet goed digitaal zijn ingericht. Dit resulteert in lange doorlooptijden, weinig flexibiliteit en een hoge werkdruk. Maar ook in een slechte klantbeleving.

Versnel je digitale transformatie

Met onze aanpak en oplossingen helpen wij organisaties om hun digitale transformatie te versnellen.

Onze aanpak verbindt klant en organisatie en leidt tot betere customer engagement door:

  • Connected customer journeys
  • Closed loop communicatie door geautomatiseerde processen
  • Event-gedreven communicatie; persoonlijk, relevant en interactief
  • Kanaalkeuze voor zowel klant als organisatie
  • Alle kanalen; digital first, mobile first, app, web, video

Verzekeringen zijn gebaseerd op vertrouwen. Als verzekeraar moet je slimmer en sneller zijn dan je concurrent. Benut je de mogelijkheden van het digitale tijdperk en stem je informatie, data en digitale technologie af op de klant, dan bereik je je doel en ben je in staat om je klant centraal te stellen.

Doe de quickscan Digitale Transformatie

Hoe ver is jouw organisatie met de digitale transformatie? Tijdens am:innosurance overtuigen wij je van onze aanpak door ter plekke onze Digitale Transformatie-quickscan te doen. Zo zie je direct welke kansen er in jouw organisatie zijn voor: meer selfservice, een betere klantbeleving, snellere time-to-market en lagere kosten.

Dialog Groep

Dialog Groep helpt bedrijven gerichter on- en offline in dialoog te brengen met hun interne en externe stakeholders. Onze visie is dat engagement van klanten, medewerkers en leveranciers leidt tot betere bedrijfsresultaten. Onze digitale transformatieoplossingen zorgen ervoor dat je op alle kanalen interactiever, relevanter en persoonlijker communiceert en samenwerkt. Onze oplossingen passen in deze visie en hebben een aantal unieke en onderscheidende kenmerken. Laat ons helpen je NPS te verhogen en je Customer Effort Score te verlagen door je digitale transformatie te versnellen.

www.dialoggroep.eu

Tot 27 juni in Fort Voordorp.

 

 

 

Organisatie

Sponsoren

Locatie

Fort Voordorp
Voordorpsedijk 28b
3737 BK Groenekan
www.fortvoordorp.nl

Sponsor worden?

Sander Smidstra, accountmanager
(088) 5840 847
sandersmidstra@vakmedianet.nl

Contact

Heeft u vragen over am:innosurance?
Neem dan contact met ons op.

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.