Sessies

Sessies
15:45 - 16:25 [VOLGEBOEKT]

Sessie 1: Techtrends; AVG-katalysator voor deeleconomie

AVG brengt innovatie in een stroomversnelling, deeleconomie dichterbij dan we denken

Aangescherpte privacywetgeving, datalekken, misbruikschandalen; durft u nog wel te communiceren met uw klanten? Het uitwisselen van gevoelige data hóéft echter geen risico te zijn, het biedt zelfs interessante kansen. In 2016 legde Justin tijdens het am:innosurance event op een verhelderende manier uit wat blockchain is en wat de mogelijkheden zijn. In 2017 riep hij de branche op om te participeren in een consortium blockchain. En nu, een jaar later, presenteren we vol trots de eerste concrete toepassing die daaruit voort is gekomen. Een oplossing, exclusief voor de financiële branche, waarbij we robotisering, secure messaging, authenticatie en consortium blockchain combineren in een veilig transactieplatform. Deze combinatie van techtrends is hét hulpmiddel om complexe AVG-vraagstukken op te lossen.

Justin Schlee

Justin Schlee is strategisch directeur bij ANVA en stond zo’n vijftien jaar geleden aan de wieg van het CRM-pakket dat nu als onderdeel van de verschillende ANVA-proposities wordt aangeboden. Daarnaast experimenteert hij met technologische innovaties en zoekt hij naar kansen en mogelijkheden om deze vandaag de dag al concreet toe te kunnen passen. Die kennis en ervaring speelt een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de ANVA-software, maar daarnaast inspireert hij de branche ook graag door zijn visie op een heldere en laagdrempelige manier te delen.

Sessies
15:45 - 16:25 [VOLGEBOEKT]

Sessie 2: Innoveren vanuit de basis

Meer rendement door slimmere fraudebestrijding

Hoe haal je meer rendement met slimmere fraudebestrijding? Hou het simpel en innoveer vanuit de basis! In deze workshop bespreken we twee krachtige uitwerkingen van deze benadering: funneling & nudging.

Funneling
We demonstreren hoe je een funnel inzet om fraudegevoelige plekken te ontdekken in jouw aanvraag- en claimsproces. Vervolgens laten we zien hoe je hiermee een goede anti-fraudestrategie kiest, zinvolle KPI’s opstelt en het resultaat meet.

Nudging
Voorkomen is beter dan genezen; nudging is een effectieve, snelle én goedkope preventieve maatregel. We demonstreren hoe je deze beïnvloedingstechniek toepast om verzekeringsfraude te voorkomen.

Juriaan Leissner

Juriaan is managing consultant bij Leissner & Van der Molen. Als Master Culture & Change brengt hij teams in beweging vanuit mens, gedrag en fraudebewustzijn. Hij heeft veel managementervaring in operations en risk binnen de verzekeringsbranche. “Als je niet beter wil worden, stop je met goed zijn".

Roeland van der Molen

Roeland is managing consultant bij Leissner & Van der Molen. Als jurist en dataspecialist heeft hij zich de afgelopen tien jaar ontwikkeld tot een allround number cruncher. Hij helpt klanten om meer grip te krijgen op hun fraudecijfers en van daaruit een effectieve strategie op te bouwen. ”Innoveren doe je vanuit de basis”.

Spreker: Joanne Reinhard

Joanne specialiseert zich in het toepassen van gedragsinzichten en nudging om organisaties te verbeteren. Voorheen werkte ze bij het Behavioural Insights Team in het Verenigd Koninkrijk. “Ik maak graag de wereld van werk menselijker”.

Sessies
15:45 - 16:25 [VOLGEBOEKT]

Sessie 3 (XL): Smart Home: digitaal én menselijk; kan dat?

De Smart Home komt eraan en is er om te blijven. Volgens Tim Smeets en Peet Sneekes betekent dit een leuker, gezelliger én gezonder huis. Maar, zijn we met de smart speakers, schermen en sensoren in huis verzekerd van een beter leven? Wat moet er nog gebeuren en welke rol kunnen verzekeraars hierin spelen? Deze sessie wordt gebracht door Cognizant en Mirabeau, a Cognizant Digital Business.

Peet Sneekes

Peet is al 18 jaar actief in digital en ontwerpt ruim 6 jaar digitale en innovatieve diensten voor financiële dienstverleners, waaronder SNS, Moneyou, PGGM, en nog veel meer. Bij Mirabeau werkt Peet aan mensgerichte digitale innovatie en productontwikkeling.

Tim Smeets

Tim Smeets heeft meer dan 6 jaar ervaring in de Consulting branche, plus 7 jaar in het bedrijfsleven. Als Digitaal Strateeg bij Cognizant, helpt hij organisaties in de formulering en uitvoering van digitale strategieën, met sterke nadruk op innovatie, consument, data en agility. Tim heeft ervaring binnen diverse branches zoals bij verzekeraars, retailers, banken en telecombedrijven.

Sessies
15:45 - 16:25 [VOLGEBOEKT]

Sessie 4: Digitalisering én persoonlijk contact: een ultieme combinatie

Digitalisering is een belangrijke ontwikkeling. We maken digitaal grote slagen door nieuwe technologieën toe te passen, maar daarmee daalt het persoonlijk contact. Verliezen we daardoor niet belangrijke kansen? Missen we bijvoorbeeld geen belangrijke verkoopkansen, conversie of fraudepreventie/detectie mogelijkheden? Hoe is de customer experience als alles digitaal gebeurt? Zou persoonlijk klantcontact een positieve bijdrage kunnen leveren aan de ultieme customer journey? Wij denken van wel! Een verlengstuk van u als dienstverlener, uw ogen en oren ter plaatse voor het persoonlijk verwelkomen van een nieuwe klant of verificatie van een schade.

Edwin Kersbergen

Edwin Kersbergen is Business Development Manager bij Dynasure. Hij is een logistiek specialist met jarenlange ervaring binnen de logistieke en safe & secure branche. Zijn doel is om door middel van creativiteit, deskundigheid en samenwerking te komen tot een unieke, vaak innovatieve, oplossing die bijdraagt aan het realiseren van de doelen van onze klanten. Ontzorging en een totaaloplossing voor de klant en service en gemak voor de eindklant staan hierbij centraal.

Sessies
15:45 - 16:25

Sessie 5 (XL): MyLife: verzeker de toekomst

Veel consumenten hebben behoefte aan on-demand en eenvoudig financieel inzicht. De aanleiding kan verschillen: van gewoon willen weten hoe je er financieel voor staat tot inzicht in de vraag ‘kan ik minder werken?

Yellowtail laat zien hoe je als organisatie op een leuke, makkelijke en effectieve manier de dialoog aangaat met je klant. Met als doel om zijn of haar financiële situatie nu en in de toekomst binnen enkelen minuten inzichtelijk te maken en daarbij op maat gemaakte producten en diensten aan te bieden. Voor organisaties leidt deze inzet vaak tot de opbouw van een actieve klantrelatie.

Draagt u al bij aan de kwaliteit van het financiële leven van uw klanten?

Jan-Marten van Seijst

Binnen Yellowtail is Jan-Marten als Managing Consultant betrokken bij de Pensioen & Vermogen proposities. Met deze proposities geeft Yellowtail consumenten controle over hun huidige- en toekomstige financiële situatie. Zijn voornaamste activiteiten binnen Yellowtail zijn business development, projectmanagement en accountmanagement.

Robin Bouman

Als partner van Yellowtail is Robin verantwoordelijk voor de dienstverlening in het pensioen en vermogen domein. Hij is een ervaren business professional gespecialiseerd in het verkopen en managen van complexe projecten binnen Financial Services. Zijn persoonlijke drijfveer is om in consument gerichte processen enerzijds de klantwaarde te verhogen en anderzijds bedrijfsefficiëntie en effectiviteit te realiseren.

Sessies
15:45 - 16:25

Sessie 6 (XL): De klant van morgen? Die regelt zijn verzekering via video

Deze aanbieder van motorrijtuigenverzekeringen in de UK doet het slimmer dan haar concurrenten. Al 70% wordt online afgesloten, vaak via prijsvergelijkingssites, en Geoffrey Insurance is er in geslaagd om ook digitaal een superieure klantenservice te leveren. Door slim gebruik van data en technologie worden in enkele secondes unieke, persoonlijke video’s aangeboden bij het afsluiten van de polis, bij de on-boarding voor uitleg over de polis en dekkingsvoorwaarden en voor de verlenging van de polis. Door het online succes wordt ondertussen ook offline gebruik gemaakt van deze interactieve gepersonaliseerde video’s met als resultaat: beter begrip van de polis en dekking, meer retentie, hogere klanttevredenheid en snellere betalingen. Wil je weten welke mogelijkheden video biedt om je doelstellingen te realiseren op het gebied van (online) conversie, retentie, loyalty en service? En hoe je hierdoor je push-bericht verandert in een pull-activiteit? Luister dan vooral naar de ervaringen van Paul.

Deze sessie wordt aangeboden door Dialog Groep.

Zie casestory

Paul Baxter

Paul Baxter is Head of Direct bij Geoffrey Insurance en tevreden gebruiker van de oplossing voor interactieve gepersonaliseerde video. Paul legt uit hoe deze video-oplossing bij Geoffrey Insurance werkt en resulteert in zowel online als offline succes.

Sessies
15:45 - 16:25 [VOLGEBOEKT]

Sessie 7: Disrupted A.I. in Insurance

Het verzekeringslandschap verandert op het moment snel. Zo staan er steeds meer nieuwe (alternatieve) spelers op, worden er in rap tempo nieuwe technologieën ontwikkelt en heeft de eindklant andere wensen dan vroeger. Hoe het verzekeren er in de toekomst uit gaan zien weet niemand, maar in deze interactieve sessie proberen de sprekers aan de hand van Blockchain Technology en Artificial Intelligence een mogelijke richting te schetsen en ter discussie te stellen.

Kees Haverkamp

Kees Haverkamp is oprichter van het Fintech bedrijf ‘Newest Industry’ en het Proptech Platform ’Jumba’ en inmiddels werkzaam bij TJIP The Platform Engineers. Door zijn enorme passie voor innovatieve technologie en het vertalen van technologie naar customer-first platformen, staat Kees bekend als een innovatieve Tech specialist. In het ‘TJIP Innovation Lab’ ontwikkelt Kees baanbrekende concepten in samenwerking met innovatieve opdrachtgevers. Geïnteresseerd in mijn verhaal? Spreek mij gerust aan!

Organisatie

Sponsoren

Locatie

High Tech Campus Eindhoven

Sponsor worden?

Emilie Kars
(088) 5840 861
emiliekars@vakmedianet.nl

Contact

Heeft u vragen over am:innosurance?
Neem dan contact met ons op.

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.